Blondies blog

måndag, november 01, 2010

Sjuk

Oj, nu har jag fått skäll för att jag varit dålig på att uppdatera.

Anledningen är väl att det inte händer något kul alls just nu. Nej jag är inte bitter jag inte....

Mycket jobb och träning fortfarande. Ända tills nu. Åkte på någon gigantisk förkylning i fredags, så jag har legat hemma i soffan precis hela helgen, så jäkla tråkigt och uttråkande så det är inte sant. Men kunde inte göra annat, så fort jag reste på mig så snurrade hela rummet och så fick jag lägga mig ner igen. Så det var ju en väldigt givande helg...

Stack iallafall iväg till jobbet idag (orkade inte se samma 4 väggar längre), vet inte hur smart det var. Satt och mådde dåligt och frös och kollegorna var sura (med all rätt!) för att jag var där och smittade ner dom (förhoppningsvis inte). Stängde iallafall in mig på mitt rum och försökte vara så osocial som möjligt.

Så nu är ju träningen körd minst en vecka framåt då. Suck. Sen blir det börja om från början. Så jäkla trist! Men det är väl bara att bita ihop.
Återkommer när det finns något roligare att skriva om än min bitterhet ;)