Blondies blog

tisdag, februari 01, 2011

Säger ni till?

Var en sväng på MQ och shoppade lite efter jobbet idag. Hittade 2 topar.
En för 249 kr och en för 699 kr.
Så kommer jag till kassan och kassörskan säger att det blev 498 kr totalt. Hmm....
Jag frågade lite försiktigt om det var rea, men neheeejdå sa den übertrevliga kassörskan " 2 gånger 249 kr blir 498 kr".
Jahapp... jag kikar lite snabbt på kvittot och ser direkt att hon slagit in den billiga topen 2 gånger, och den andra inte alls.
Men jag betalade 498 kr och gick därifrån. Nu har jag jätteångest!!
Hur gör ni, säger ni till??
Fan, kommer ha ångest hela kvällen, haha.
Men å andra sidan, med klassiskt kvinnligt tänkande har jag nu tjänat 450 kr som jag kan shoppa något annat för.... ;)

3 Comments:

  • At 01 februari, 2011 23:22, Anonymous Anonym said…

    Aj aj aj... du vet väl hur karma fungerar..? För att gottgöra detta bör du bjuda några du känner på te.x Vampire den 25:e för minst det dubbla som du lurade MQ på.

     
  • At 02 februari, 2011 08:07, Blogger Ammi said…

    Äsch, se det som en sen födelsedagspresent från MQ. Jag har fått en från IKEA en gång =) Bara tacka å ta emot =) Hmm.. är jag en hemsk människa??

     
  • At 02 februari, 2011 18:00, Blogger jennypenny said…

    Ammi: Klart du inte är!! :)
    "Anonym": Jag undrar såååå vem du är ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home