Blondies blog

söndag, oktober 01, 2006

Lite segt idag...


Oj oj, blev visst fest och utgång igår igen... Idag är man SS... ;)
Lite förfest hos Linda, sen åkte vi in till Marie Laveau och mötte upp älsklings-Fredde med bror och Victor i släptåg (men var tog Virre vägen???).
Var kul men jäkligt trångt!! Fy fan va snygga vi är på detta kort... NOT! :)
Men bäst av allt, gratis drinkar igen ("Öhh... om jag får gå före i kön så pröjsar jag era drinkar, är så jävla trött på att köa". Och japp, det gjorde han!!)!
Mycket bra gratis-sprit-helg, haha.

Lite smått sliten idag, vi var inne i stan o käkade brunch tills vi nästan sprack!! Men det är ju så grymt gott när man är lite småbakis. Sen blev jag tvungen att shoppa kläder oxå, VARFÖR får man ett sånt sjukt sug efter att shoppa när man är bakis?? Hur skumt som helst, men så är det.

Nu har en vänlig (nåja..) själ bjudit över mig på mat o film, så ska släpa mig upp igen.

3 Comments:

  • At 01 oktober, 2006 22:39, Blogger Anette said…

    Tänk om man ändå bara varit småbakis idag. Fast å andra sidan så var det nog det jag var, egentligen, bara det att all stress den senaste tiden tog ut sin rätt och gjorde så jag mådde superilla.. ;)

    Kram,
    The hacker

    PS! SS..???

     
  • At 04 oktober, 2006 20:28, Blogger Carro said…

    Du vet att veckan har sju dagar, inte bara två. Du lever inte bara på helgerna...

     
  • At 05 oktober, 2006 17:03, Blogger jennypenny said…

    Du är verkligen bara sur och avis!! ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home