Blondies blog

torsdag, oktober 26, 2006

Proppmätt

Lite småbakis idag, det va ju inte meningen. Skulle ju bara ta ett glas på mysstället "Hemma Hos" .Blev alldeles för många glas + gratis mat och drinkar! :) Fråga inte hur det gick till, men dom har väldigt trevlig personal där iallafall... haha.
Segt på jobbet idag, känns som om jag bara sitter och rättar till stora fel som andra har gjort, som jag inte ens har något att göra med egentligen!
Gick iallafall ganska tidigt idag, mötte upp Patric och gick och åt på Helens. Mmmm... det stället kan man inte få nog av. Fast hälften av deras portioner vore nog, man blir alltid så extremt proppmätt!!
Apropå proppmätt... Kom att tänka på en lärare jag hade i högstadiet i hemkunskap. Hon va så tjock så vi kallade henne för just "proppmätt". Fy fan va elak man va när man va liten.
Diskuterade högstadielärare igår faktiskt och blev nästan rädd när man började tänka efter. En knäckte vi totalt psykiskt, en kastade vi t o m ut genom fönstret och låste dörrar och fönster!!! Vi va nog klassen from hell... Fast jag va ju snäll naturligtvis...

Snart helg igen!! Firmafest imorgon, ska bli kul!! På lördag åker jag till Västerås. Ska med syrran och några till på en fest "After Beach". Köpte biljetter för skitlänge sen, nu vet jag knappt vad det är för något längre! Men det blir säkert kul, dom kör tydligen den festen varje år!
Ska fira syrran, mamma och pappa som har fyllt år... måste alla fylla precis samtidigt??!
Fast bra att göra 2 flugor på smällen förstås! Eller 3 i detta fall!
Ska hinna med att träffa några kompisar oxå och hälsa på morfar. Alltid fullspäckat när man åker dit.
Shit, mindre än 2 mån kvar till julafton.... Men jag har väl varit snäll i år..? Eller??? :)