Blondies blog

tisdag, oktober 17, 2006

Ännu en favoritrestaurang

















Å så har man hittat ännu en favorit-restaurang på Söder... Får snart göra som finska Dinon och göra en egen krog-guide! :)
Var ute med folk från jobbet och Huvudkontoret ikväll och fick äran att hitta på en bra restaurang... Är livrädd varje gång dom tvingar mig till sånt. Beslöt mig för ett wildcard jag varit sugen på länge men inte provat: Hosteria Tre Santi på Blekingegatan... Va sååå gott!! Alla va helnöjda (kan man ta upp sånt i lönesamtalen???)!
Sjukt mycket mat och otroligt gott. Just nu känns det som om jag aldrig mer ska äta... Har jag sagt det förut...???! Måste bara berätta: Det som syns på översta bilden är det största Havreflarn jag någonsin har fått, proppfullt med glass och hallon!! Orkade typ en tiondel, sen fick Anders offra sig...

Carro, dom hade en gästbok, gissa va jag tänkte skriva...? Hahaha. Men jag skötte mig!!

Nu ska jag lägga mig och jäsa i sängen och hoppas på att videon har spelat in Desperate Housewives till mig!

6 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home