Blondies blog

söndag, oktober 22, 2006

Söndagsångest...

Varför får jag alltid söndagsångest?? Söndag kväll, då börjar jag tänka på allt jag måste hinna med på jobbet under veckan... vilket alltid skiter sig ändå!! Ligger sjukt mycket efter efter förra veckan med all Navision-uppdatering. Fast det nya verkar bra iallafall, så det kan nog spara en del tid åt mig! Fick en extra uppdatering för Sverige av HQ, bara för att jag tjajat... hehe. Respect! ;)
Fast borde man inte va glad att det är söndag och att man är ledig?? Jag måste skärpa mig med det där!
Hösten är här på riktigt oxå, får sån ångest varje gång. Bara att invänta den årliga höst-deppen som alltid kommer som klockan i början av november. Den har sakta men säkert redan börjat... Försöker tänka glada tankar, t ex att vi åker till Thailand igen om lite mer än 2 månader... Längtar såååå.

Schysst fylle-inlägg jag och Marie skrev här senast, haha. New Kids och Golden... va fan flög i oss? Haha. Hade i och för sig rättså kul, men det va nog det värsta raggnings-ställe jag någonsin varit med om!! Killarna va ju helt galna! Och jag som va säker på att alla killar där va bögar!! :)
Kan ju iallafall intyga att Annica har gjort ett bra span-val i Mr DJ!!! Oj oj oj....

Nu ska jag ta en dusch och sen åka och våldgästa en underbar människa... :)

3 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home