Blondies blog

måndag, oktober 16, 2006

Måndags-ångest

Så var det måndag igen då... Var tar helgerna vägen egentligen???
I fredags orkade jag inte göra ett skit. Jobbade sent och stupade hem sen.
I lördags va jag och Jenny och hälsade på Åsa ute på Ekerö! Kul att äntligen få se hur dom har det där ute, har så dåligt samvete för att jag inte varit där tidigare... Men bättre sent än aldrig!!
Sen blev det direkt hem till Lisette för lite party me henne och Jessica. Köpte god mat men glömde tyvärr hälften i affären, haha.
Någon hade med sig en jäkla massa sprit så det blev drinkar och vin, blandade hej vilt. Men det gick ju ganska bra ändå! Sen utgång, ramlade hem nån gång vid halv fem tror jag?!
När jag kom hem så låg det en kille utanför min port... Gick fram och frågade hur han mådde, då blev jag rejält rädd, för han låg och bara stirrade rakt upp, sa ingenting. Va helt säker på att han va död! Sen kom hans polare skuttande, drog upp honom och så sprang alla iväg... ehh...?? Nära hjärtattack för min del där!!
I söndags va man bakis o skakis, hann med att hälsa på, mata o gosa med Carros kissar en sväng iallafall! Hann med lite annat smått och gott, skönt att man kan vara vid liv trots att man är bakis iallafall!!
Annars är det sig likt, jobbar som ett as. Har besök av Hebbe lille från Tyskland! Imorgon ska han och jag ut på romaaantic (NOT!!) dinner efter jobbet. Blir nog en del vin på företaget AmEx då, haha.

Nu är Golge på TV! Hurra!!!!!!!