Blondies blog

tisdag, oktober 10, 2006

Nu är jag här

Värdinna med hakkors! Å så nun and men in black ;)



Jag får ju skäll av bloggpolisen för att jag skriver för sällan, så det är bäst man sköter sig ;)

Har fått världens konstigaste sjukdom: Virus på balanssinnet! Är ständigt åksjuk, snubblar omkring, ramlar in i saker och mår allmänt illa! Det "roliga" är att det är fler på jobbet som är drabbade! Väldigt skum sjukdom! Fast nu börjar det bli bättre iallafall!

Hade en kanonkul helg! Carros ( den underbara värdinnan på kortet) maskerad blev som väntat succé!! Riktigt roligt! Men var det verkligen nödvändigt att spetsa snacksen? ;) Måste varit därför jag hade huvudvärk dagen efter, haha.
På söndag var det seans-dags, och det var ju oxå en upplevelse i sig!! Kom undan andarna med blotta förskräckelsen iallafall (det va en tant som snodde min ande!!!).
Inte helt fel med indisk bakismat efter det heller...
Sen tryckte min personal feeder i mig 7 kg lösgodis, har nästan fortfarande ont i magen!

Längtar efter att börja träna igen, missade ju badmintonen idag pga det sjuka viruset. Men på torsdag blir det boxning och då jääävlar Despo ;)

1 Comments:

  • At 10 oktober, 2006 22:14, Blogger Carro said…

    Känner att jag måste tillägga att jag inte visste att det var hakkors på min kostym när jag köpte den billigt på second hand...

     

Skicka en kommentar

<< Home