Blondies blog

söndag, oktober 29, 2006

Weekend i V-ås...


Schyssta bilder på 2 av 3 systrar Carlsson....


Skönt att vara hemma igen... En helg full av mat och fest! Pjuuu. Diet nästa vecka!!
I lördags blev det en god brunch på Mojo med Mr P, och sen vidare för att möta upp Jennie på Centralen. Tog oss till V-ås. Åkte hem till mamma och pappa och fick kvällsmat... Hem till Jennie där även andra Jennie var. Snacka skit och dricka vin. Ner på stan och möta upp syrran och hennes polare, som va i bra form efter att ha kommit direkt från en kryssning.
In på festen "After Beach" där jag kände mig yngst i hela världen, men hade kul så länge det varade.
Ragga skjuts hem med någon stackars okänd granne mitt i natten. Sova i dubbelsäng med full snarkande syster.
Idag var det familjemiddag med "alla" för att fira pappas födelsedag. Proppmätt igen.
Sen vidare till morfar och fira hans "tant" som fyller 90 (!) idag! Fika... morfar tvingade i mig både tårta och konjak, helt sprickfärdig!!
Sen då äntligen tillbaka till stationen och home sweet home!

Ska på jobbintervju imorgon bitti kl 08. Känns "sådär" intressant jobb, men ska dit och kolla läget iallafall!! Vore kanon att jobba vid Globen, då kan man ju sova lite extra länge på morgnarna kanske... ;)

1 Comments:

  • At 29 oktober, 2006 19:59, Blogger Carro said…

    Jaaa lycka till imorn. Och se till att löneförhandla ordentligt. Jag vill ha dig vid Globen. Förresten ska jag skriva in mig på sats igen imorn. You and me working out together?

     

Skicka en kommentar

<< Home