Blondies blog

onsdag, november 01, 2006

Dagens...

Sitter här på jobbet och borde slita satan, men tar en liten blog-break.
Suck, bara lunchtid. Kanske ska smita lite tidigare idag ändå...

Dagens...
Väder: Första snön. Uääää.
Träning: Distans-spinning på lunchen. Ahhhh
Pucko: Bruden på spinningen som vägrade fatta att det är bra att dricka vatten under passet ("räcker det inte om man gör det efteråt???") och sedan dessutom la sina svettiga träningskläder i omklädningsrummet på mina rena! GAAHHH
Roligaste: Storyn om min fd jobbarpolare som är från Afghanistan. Föddes i en öken, och har nu fått operera bort en massa sand i magen som följde med navelsträngen!!!
Internet: Syster hittade mig och Jennie på vimmelbilder från festen som hennes jobb ordnade. Ooopsss
Jobbigaste: Att ta sig till jobbet i snöstorm. Tur att man har en liten spegel i väskan. Mascara i ansiktet och hår som klibbar ihop sig när det snöar i hårsprayet... Hurra...
Vader: Han som satt framför mig på spinningen. Det va nog de största vader jag någonsin sett, my God!! Fast han satt och hoppade på sadeln hela tiden = inget motstånd! Hur kunde han va så vältränad om han fuskar sig igenom träningar??! :)

Jahapp... det va vid lunchtid... får väl fortsätta ikväll.