Blondies blog

söndag, april 22, 2007

Within Temptation

Ahhhh, vilken bra konsert det var igår! Alltså sångerskan... Sharon Den Adel... Vilken otrolig röst hon har! Har aldrig hört något liknande. Och japp, den var precis lika bra och stark live. Wow. Håret stod i giv akt på armarna under större delen av konserten!
Jag är helnöjd!
Efter konserten gick vi vidare till Metro och mötte upp ett gäng till och drack lite gott.
Alltså, det är nåt konstigt med mig o Metro. Det händer ALLTID skumma saker där. Ska inte gå in på närmare vad som hände igår, men det känns som om att det har hänt för mycket på det stället för att det ska vara en slump. Haha. Men det var kul som vanligt iallafall!
Ikväll är det konsertdags igen... wiiieee.

3 Comments:

  • At 24 april, 2007 09:04, Blogger Anette said…

    Ååååååååh vad jag är avis på dig!!!! Men du gumman, du kan väl för fan inte säga A och sen inte fortsätta med B. Berätta nu!

     
  • At 24 april, 2007 18:37, Blogger jennypenny said…

    Anette: Haha, jag kan berätta privat sen i sånt fall ;)

     
  • At 25 april, 2007 06:40, Blogger Anette said…

    You bet you have to. Du har mailadressen va? För nu är jag tillbaka i östern så det kan tyvärr inte bli över en öl (eller fyra)... ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home