Blondies blog

onsdag, oktober 03, 2007

Aj

Såg en så sjukt rolig sak idag när jag satt på bussen på väg hem från jobbet. Vi stannade vid en hållplats och skulle precis stänga dörrarna och åka. Då kom två tjejer springande i 120 och ville med bussen. Dom sprang som galna rakt emot busskuren, som ju är av glas. Helt plötsligt small det bara till! Tjejerna sprang rakt in i glaset på busskuren i en enorm fart och bara flög bakåt igen! Jag skrattade så att jag höll på att dö hela vägen hem. Det var det roligaste jag har sett på riktigt länge, hade betalat dyrt för att ha en film på det.

3 Comments:

  • At 04 oktober, 2007 08:08, Blogger Blygisens betraktelser said…

    Aj Aj Aj! Det låter ju läskigt! Hon hade ju kunnat skära upp hela ansiktet,tänker jag...usch vad läskigt.
    Men jag förstår ändå att man skrattar sig halvt fördärvard, skulle nog själv gjort likadant!
    (TUR att det gick bra för tjejen iaf)

     
  • At 04 oktober, 2007 11:20, Blogger Anette said…

    Och som vanligt hade du inte kameran med dig!! Hur kommer det sig att du alltid råkar ut för såna här galna saker? Lova nu att stoppa ner kameran i väskan. Okej?
    PS! Hoppas det gick bra för tjejerna
    PS2! Jag hade också skrattat - trots att man inte ska göra det när någon gör sig illa

     
  • At 05 oktober, 2007 17:47, Blogger jennypenny said…

    Äsch, dom gorde inte illa sig, dom skrattade lika mycket själva =)

     

Skicka en kommentar

<< Home