Blondies blog

fredag, oktober 12, 2007

Jäkla kyla!!

Jag vet... den kommer varje år och man borde inte bli förvånad längre. Men jag är så JÄKLA trött på kylan i min lägenhet. Så fort det blir kallt ute blir det svinkallt i min lägenhet. Som nu t ex sitter jag med 2 par strumpor, 2 stickade polotröjor och en filt runt axlarna! Det är inte normalt! 3:e vintern i rad det är såhär. Och jodå, fastighets-skötaren har varit här och tömt element och kollat läget lite nonchalant sådär och säger att "äh, du måste vara överkänslig". HALLÅ! Det kommer bli riktigt kul framåt december sådär känner jag...
Tröstar mig med att vi är på g att boka en resa långt österut i januari. Antar att ingen är förvånad ;)

2 Comments:

  • At 13 oktober, 2007 19:10, Anonymous Anonym said…

    Hej Jenny, har du ingen termometer så du kan bevisa att det är så skitkallt i lägenheten. Carro har också ganska kallt men det var mycket värre på Möregatan.
    Fräckt, du betalar ju HYRA då ska man inte behöva sitta med dubbla tröjor, aldrig. Stå på dej och fortsätt klaga.
    Örebrohälsningar L

     
  • At 16 oktober, 2007 18:30, Blogger jennypenny said…

    Tack Lotta, jag ska ge mig på dom igen!!

     

Skicka en kommentar

<< Home