Blondies blog

torsdag, november 22, 2007

Götet, märkeskläder och hårfön

Det har varit en busy week. Har jobbat nere i Göteborg några dagar, vilket va riktigt skoj (förutom långa möten i långa rader).
Idag tvingade jag med Zara till Lyxoutlet på Östermalm efter jobbet. Var lite svårt att hitta och såg lite suspekt ut, men väl där inne kunde man ju ha handlat hur mycket som helst (jättebra såhär dagen innan löning...). Nöjde mig dock med ett par grymt snygga jeans. Kostar egentligen 2500 kr, köpte dom för 700 kr. Ahhh, gillar att fynda märkeskläder!! Sen råkade vi ramla in på Fältöversten på vägen hem oxå, och där råkade det bli ett par jeans till... Ooops. Men är väldigt nöjd med mina inköp! När jag kom hem fick jag nåt ryck och fick för mig att frosta av min frys (översta facket har lixom bara krymt och krymt pga isblock, så det var bara ett litet hål kvar att stoppa in saker i, haha). Körde det gamla tricket med hårfönen, och jaaa va det funkade bra!! Varför har jag inte gjort det förut och tidigare?? En kvart senare var hela frysen is-fri, så nu känner jag mig så duktig sååå!