Blondies blog

lördag, november 10, 2007

Länge sen...

Oj, så har man inte skrivit på en vecka. Nu låter jag som en gammal kärring; men fan va tiden går fort!! Veckan har bestått av en himla massa jobb, en del träning , ett par trevliga middagar och lite annat. Igår skulle jag och Anders ut och ta en öl efter jobbet för att fira fredag. Plötsligt dök även Fredrik och Johan upp, och sen spårade det såklart ur. "En öl" blev väldigt många öl och helt plötsligt var det mitt i natten.
Var iallafall äntligen på Allmänna Galleriet (AG). Jag har tänkt gå dit väldigt länge, men aldrig kommit iväg. Gillade verkligen det stället!! Blandat med skönt folk (dock väldigt MYCKET folk), bra musik, god mat. Blir nog återbesök snart!
Nu sitter jag här halvbakis och ont i exakt hela kroppen (efter Pump-passet igår) och försöker ruska liv i mig själv och hitta ett tåg mot Västerås. Ikväll har Camilla 30-årsfest där, och imorgon ska jag äta fars-dags-lunch hos mina föräldrar, som den goda dottern jag är... :)