Blondies blog

torsdag, november 01, 2007

Så var det dags att resa igen då...



Jag och fröken Ericson har letat Thailandsresa ganska länge nu, vi tänkte sticka iväg i januari. Priserna har blivit dyrare och dyrare och vi hade räknat med ca 11 000 för flygbiljett och tänkte boka i dagarna.


Så kom en helt otrolig grej på mailen idag: Direktflyg till Thailand den 11 Januari: 4998 kr. Så vi slog till! Och japp, vi fick resan till det priset! Hurraaaa. Så nu drar man snart iväg för 4:e året i rad! Ska bli så jäkla skönt med sol och värme mitt i vintern. Och som en liten bonus fick jag reda på att vi jobbar halvdag imorgon oxå... Så idag har det varit en bra dag!!

2 Comments:

  • At 05 november, 2007 14:51, Blogger Anette said…

    Sweet! Vilka, eller vilken, ö blir det denna gång? Själv tar jag minisemester från imorgon, sticker till Bali för ett par dagar. Njutning!

     
  • At 05 november, 2007 19:33, Blogger jennypenny said…

    Åh Bali, dit skulle jag oxå vilja åka!! Nice!! Vi har inte riktigt bestämt destination ännu, troligen blir det östra sidan någonstans :)

     

Skicka en kommentar

<< Home