Blondies blog

måndag, oktober 13, 2008

Mera nostalgi


Eftersom jag hade (och har fortfarande såklart) såå snälla föräldrar så var jag en av de få i klassen som fick se Tv-serien "V" på TV. Höll naturligtvis på att skita knäck varenda gång, men hur coolt var det inte att berätta om detta för skolkompisarna som inte fick se...? :)
För att inte tala om hur grym jag va den gången när syrrorna sminkade o stylade mig till mellanstadie-discot och jag såg exakt (nästan...) ut som Lydia (den blonda på bilden)!!
Har förresten sett det igen flera gånger, nu senast för nåt halvår sen på TV4 Guld, och det är ju inte direkt läskigt längre...
Iallafall, nu kommer skräcködlorna tillbaka!!
Kolla här
Nu gäller det bara att någon av de svenska kanalerna köper in nya V. Men det måste dom ju bara göra!!

2 Comments:

  • At 14 oktober, 2008 11:00, Blogger Anette said…

    Läste i dom svenska nättidningarna att dom skulle göra en ny version av "V"...men kan det verkligen bli lika bra som den gamla? Jag följde serien slaviskt...och jösses vad man tyckte han den mörka, unga killen var snygg (Kyle - hette han så?) men såg nån bild på honom för ett tag sen och insåg att snygg, det var han ju inte alls. Var nog tonårshormonerna som levde loppan *S*

     
  • At 17 oktober, 2008 13:26, Anonymous Anonym said…

    Jag var så djävla vettskrämd när V gick första gången! Hade verkligen mardrömmar om dessa ödlor men såg något avsnitt för inte så länge sedan och insåg att det var rätt fånigt upplagt så här i efterhand. Men shit var skraj jag var =)

     

Skicka en kommentar

<< Home