Blondies blog

fredag, december 19, 2008

Osocial

Är ingen rolig människa just nu... Har mest jobbat och slitit hela veckan på de mest konstiga tider. Idag var tanken att jag skulle möta upp några kompisar för AW, men när jag till slut, och alltför sent, kom från jobbet ikväll så orkade jag inte. Var bara att åka hem till soffan som gällde.
Nåja, snart är det jul och ledigt, och då ska jag inta välbehövlig vila, så man orkar vara lite mer social!! Är ledig från julafton till den 7 januari, ska bli så himla skönt.
Jo, en sak har jag ju hinnit med under veckan, och det är att prova ut och beställa ny säng! :)
Är så glad att det äntligen blev av, och leveransen kommer redan 30 december!!
Det är mer än välbehövligt! Blir många tusenlappar som rinner bort från mitt konto, men det är det värt!
Nä, dags att krypa tillbaka ner i soffan tror jag bestämt.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home