Blondies blog

fredag, juli 10, 2009

Voulez Vous...?

Hemma igen efter en arbetsvecka i Frankrike som spårade ur rätt rejält, fast på ett klart positivt sätt. Hade förväntat mig riktigt långa och tunga och tråkiga dagar, men rent jobbmässigt så var det både intressant och kul (!).
Utbildade mig till Superuser för vårt nya SAP Säljsystem, vilket jag faktiskt gillade riktigt bra.
Hamnade i en grymt bra grupp med 9 andra tjejer, i samma position som jag, runt om från hela Europa. Vi hade otroligt roliga och händelsefulla kvällar och nätter där nere, all crazy.
Jag gick under namnet "The Crazy Swede", va jag nu hade gjort för att förtjäna detta?! :)
Hoppas på en reunion snart!
Har dessutom haft en underbar vecka rent vädermässigt (hörde att det har pissat ner hemma i Sverige?!) och legat och guppat i poolen efter arbetsdagarna. Passar mig mycket bra.
Kanske borde börja jobba från kontoret i Frankrike sommartid? ;)