Blondies blog

söndag, september 20, 2009

Inte så lugnt som planerat

Kan börja med att berätta att det inte är någon höjdare att göra rent i golvbrunnen i duschen när man är bakis... Varför jag fick för mig att göra det just idag vet jag inte, men dumt var det...enough said!

Har varit en hård helg! I fredags hade vi lite överraskningsfest för Lissan som har blivit gammal och fyllt hela 35 år. Vi träffades på Mornington hotell på Nybrogatan där vi körde lite mousserande och skitsnack medans vi gjorde oss i ordning. Senare hade vi bord på Cliff Barnes (väldigt god mat, men dom kunde ju halvera portionerna... minst), och där stannade vi sedan för partykväll. Oh my god! Det var helt galet, folk va galna, det gick inte att röra sig och ett enormt tryck. Men roligt hade vi, full fart och lite till.
Efter det hann vi med en sväng på Storstad oxå, innan vi gick hem till hotellet och sov. Det var inte fel någonstans att vakna upp och gå ner och äta hotellfrukost heller... Mmm.

Igår var planen att ta det lugnt. Blev iväglurad till Vasastan för att äta lite indiskt. Planen blev då att käka lite, endast dricka cola och åka hem tidigt. Sen vet jag inte vad som hände riktigt. Vinet kostade 32 kr, det kan ha varit där det började gå utför... ;) Sen hann vi med karuseller och studsmattor i Vasaparken, drinkar på Melanders och för att sedan avsluta på karaoke-hak vid Odenplan!! Hur det där gick till har jag ingen aning om, förutom att jag ramlade hem vid halv fyra i morse. Pjuuu.

Idag var planen att börja packa inför flytten, men så långt har jag inte kommit ännu. Har iallafall städat badrummet coh storhandlat, det är väl inte illa efter en så tung helg?! ;)