Blondies blog

fredag, november 13, 2009

Sloppy

Lugn och sansad fredag utan utsvävningar! Riktigt skönt efter ännu en hektisk arbetsvecka. Never ending story.
Har nu bott i nya lägenheten i sisådär en månad och känner att jag fortfarande inte kommit i ordning! Det är skandal! Imorgon kommer iallafall mamma och pappa hit för att hjälpa mig med lite handyman-grejer (pappa) och gardinuppsättningar (mamma). Man blir då aldrig vuxen och klarar sig själv ;) På kvällen blir det party, är iallafall planerna. Länge sen sist av olika anledningar.... Funderar starkt på att investera i en schysst tv imorgon, mina tv-apparater börjar fan bli antika. Problemet är att nu har jag börjat köpa lite nya inrednings-grejer efter flytten, och sen är det lixom omöjligt att sluta. Köper man något nytt vill man ha nåt mer och sen nåt mer... Just nu är planerna tv-bänk, vardagsrumsbord, diskmaskin, balkongmöbler (kanske kan vänta lite...), tv-apparater... detta blir en dyr historia känner jag. Någon som vill sponsra? :)

2 Comments:

  • At 17 november, 2009 09:33, Anonymous Anette said…

    Hahaha, känner igen det där. Själv är jag inne på att byta lägenhet när mitt kontrakt går ut i maj - nu vill jag ha en med pool och gym. Och där jag kan ha mina egna möbler och inte behöver bo i nån annans. Nåja...drömma går ju :)

    Kram!

     
  • At 25 november, 2009 19:20, Blogger jennypenny said…

    Pool och gym? Jag känner att min önskan om ny tv och diskmaskin inte är så ouppnåelig ändå ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home