Blondies blog

tisdag, oktober 13, 2009

Inflyttad!!!

Sådärja, första inlägget från nya lägenheten, tjohooo.
Blev lite ändrade planer, flyttade hela kalaset redan igår kväll istället för idag. Flyttfirman hade dubbelbokat sig och undrade om jag kunde byta tid. Självklart. Så inatt sov jag första natten här, utan vare sig rullgardin eller persienner... Så "alla" mina grannar kunde se mig sova, haha. Måste ordna det där!!
Minus med det hela är att jag inte har varken tv eller internetuppkoppling ännu! Man går ju bananas. Som tur är så har jag lyckas lura till mig lite svag signal från en granne som inte har låst sitt nätverk (fyyy på mig) så jag kan surfa lite till och från iallafall! Men tv måste dom verkligen fixa PRONTO! Nu missar jag ju exempelvis de desperata hemmafruarna ikväll! Hallå eller!
Ska väl fortsätta packa upp köket nu då, roligare saker har man gjort, men ska väl inte klaga... Måste ringa in lite hjälp för hyllor och elektriska grejer oxå... ;)