Blondies blog

söndag, oktober 18, 2009

Och helgen rusar förbi som vanligt

Hur kan helgen redan vara slut, vad hände? Hann iallafall med att vin-inviga lägenheten i fredag med L & L, och i lördags var det Jimmys 30-årsfest. Däremellan har jag hunnit fixa en del i lägenheten, men inte alls lika mycket som jag ville... Men jag hinner nog med det oxå! Börjar bli mer än dags att fixa persienner eller rullgardin oxå, som det är just nu kan alla grannar se mig när jag sover! Haha.
Nästa vecka lär bara försvinna den med. Imorgon är det sångdags som vanligt, onsdag och torsdag befinner jag mig på jobb i Göteborg.
Apropå sjunga så har det hänt en rolig sak! Det finns en sångerska (Natubella) som är ganska stor i Sydamerika som nu ska lanseras som soloartist i Sverige. Jag och några till ska få köra på hennes debutsingel som ska släppas!! :) Sitter precis och lyssnar in låten, ska väl repa lite imorgon kväll är tanken! Skoj skoj!