Blondies blog

måndag, december 07, 2009

Skit-årstid

Livet är bra tungt just nu, pga massa olika anledningar. Mörkret och allt skitväder gör inte direkt någonting roligare, nästan så att jag hoppas på lite snö snart, trots att jag hatar snö!
Denna vecka kan dock bli ganska rolig, det blir en hel del sång-rep. Börjar närma sig konsert-dags med stora steg, och ska dessutom köra på en singel, samt spela in en musikvideo! Så många rep behövs har vi insett...
Imorgon ska jag testa ett nytt träningspass och på onsdag är det dags för den årliga julfesten med jobbet (som ju faktiskt kan sluta hur som helst). Sen blir det nog rep resten av veckan.
Det där med julklappar har jag helt förträngt! Har iallafall fixat till mamma och pappa, som brukar vara de svåraste att köpa till... Men sen är det stopp! Önskar jag bara visste vad jag skulle köpa till alla och sen beställa allt på nätet, och slippa bekymra mig mer. Men näe... inga önskelistor har kommit hitåt inte. Kan man skita i att köpa till folk som vägrar önska sig något?! :)

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home