Blondies blog

måndag, december 21, 2009

Trött och sliten

Men allvarligt, är det meningen att man ska vara tokstressad precis hela tiden? Pulsen känns som om den är uppe i 300 hela dagarna, känner att jag inte gör nå bra jobb längre, och jobbar för lite hela tiden, fastän det blir runt 10-11 timmar per dag. Tar jag inte upp datorn på kvällar/helg och jobbar lite så har jag skitdåligt samvete. Detta kan inte vara normalt!! Förhoppningsvis hinner jag andas lite i jul, ska åka hem till barndomshemmet några dagar och bara varva ner.

Idag smet jag iallafall en hel halvtimme för tidigt (wow), fast det kändes helt fel... Iallafall så var det konsertdags idag och vi hade uppsjungning och genrep redan kl 17. Sen rann tiden på med ljud- och ljus-sättning, smink och allt annat, och sen var det showtime igen.
Gick riktigt bra denna gång, bästa gången och uppträdandet hittills helt klart! Blev t o m extranummer och allt! :)
Lite tråkigt att säga hejdå till sång-kompisarna men jag hoppas vi ses igen i vår. Har faktiskt inte bestämt mig för om jag hinner fortsätta eller om jag ska ta ett uppehåll om det går, men å andra sidan... Jag måste väl för sjutton ha tid med lite fritids-aktiviteter?! Detta har fan spårat ut... igen.

Natti natti.