Blondies blog

söndag, december 10, 2006

Kommer inte på nån rubrik


En rättså bra men fullspäckad vecka.
I onsdags var det Carro och Buddy, mycket bra!!!
I torsdags var det Lexmark-chicas på Vampyrbaren (som har Sthlms godaste och onyttigaste drinkar!!! Se bild. Dom är helt otroliga).
I fredags träffade jag Jennie, vi hade lite wine-drinking-session...ja, kanske inte så lite heller, blev nog en hel del den där kvällen (bäst att inte räkna efter), med tillhörande utgång, som var både rolig och frustrerande...
Igår hade jag sillfrossa med Patric, sjukt gott! Speciellt när man är bakis...
Fick nog i mig ett par liter Julmust Light igår oxå, haha. Hur kan det vara såååå gott???

Har jobbat alldeles för mycket, men mitt lilla (hm..) projekt ska vara klart till nyår, så sen hoppas jag att det lugnar ner sig!! Fast det är klart... 2 Jan drar vi ju... lalalalaa..23 dagar kvar nu. Förlåt att jag tjatar, men ser så jävla mycket fram emot semester, behöver det mer än någonsin just nu.
Nu har jag ju vår englands-polare Dax flyttat till Phuket oxå, så han får vackert pallra sig över och hälsa på oss :)
Verkar som om det är några stycken man känner som ska vara där samtidigt, kan bli roligt detta.
Men 3 veckor går fort... Idag (eller nåt) kommer Erica hem från Australien, där hon varit 3 veckor. Har gått hur fort som helst! Ska bli kul att träffa henne imorgon och se hur dom har haft det!
Skulle behöva åka in till stan och handla julklappar nu, ska kanske ta tag i mig själv och ordna det. Usch. Så jävla svårt!!
Svårast av allt är som vanligt: Vad ska jag köpa till pappa? Tips mottages tacksamt!!!

3 Comments:

  • At 11 december, 2006 12:43, Blogger Anette said…

    Lalalala...jag är klar med alla mina julklappar ;) Gör som jag, köp ansiktskrämer. Inte för att min "babyface" till paps behöver det men ändå...önskar man sig inget så får man därefter..hahahaha.

     
  • At 11 december, 2006 20:45, Blogger jennypenny said…

    Haha, min pappa skulle nog dö om han fick en ansiktskräm... :o)

     
  • At 14 december, 2006 17:08, Anonymous Anonym said…

    Vampires chokladglassdrink är galet god. Ha det så bra här hemma tjejen =)
    Vi hörs
    /Jen

     

Skicka en kommentar

<< Home