Blondies blog

tisdag, januari 02, 2007

And off we go...

Nu är det nära... Ikväll kl halv tolv lyfter planet från Arlanda till Thailand.
Haft en bra dag, hunnit med allt (tror jag) som skulle fixas på jobbet innan resan. Blev uppringd av företaget jag var på intervju hos förra veckan - de vill träffa mig igen när jag kommer hem (bara att de sa att det var värt att vänta på är ju väldans positivt).
Syster ringde och berättade om spådamen hon varit hos idag. Tanten hade pratat om mig och min resa, läskigt!! Hon hade sagt att "din lillasyster ska visst ut och resa! Du behöver inte va orolig, hon kommer att få det väldigt bra och kan ta hand om sig själv" (syster va lite orolig pga bomberna i Bangkok). Scary! Hon hade dessutom sagt att "du har en lillasyster som har väldigt många killar omkring dig". Hahaha. Jag kommenterar inte den ;)
Va hon sa om vår andra syster skriver jag inte här, men även det var väldigt träffande!
Jenny o jag ska boka tid hos den där tanten när jag kommer hem, så det så! :)

Blir nog ingen bloguppdatering under resan (man ska förstås aldrig säga aldrig), istället kommer jag som vanligt att uppdatera min resdagbok! Länken har ni till höger i min blog, om den inte funkar så är det www.resdagboken.se, och så söker man på mitt namn som är jenny_c

Ha det så bra här hemma allihopa, är åter på plats den 25 jan någongång...
KRAM
Jenny

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home