Blondies blog

fredag, december 15, 2006

Nä, jag hoppar nog över det där me operation....

Ramlade in på denna hemsida. Tror man duger rätt bra som man är ändå ;)
http://www.awfulplasticsurgery.com/

Igår hamnade faktiskt ett barn på plus hos mig! Japp, ni läste rätt. En unge!! :)
Det va syrrans 2-åring. Hon satt o kollade när syrran läste en tidning. Syster får fram en reklambild på en snygg blond supermodell, varav hennes barn pekar på den och säger "Moster Jenny!!".
YES!!! Fast det måste finnas en hake... Det är ju jul snart... Kan 2-åringar inse vid så låg ålder att det är smart att göra såna trix precis innan jul...? Hm...

Ikväll är det företagets julfest... wiiieee. Får se hur många som vågar komma till jobbet på måndag!

2 Comments:

  • At 18 december, 2006 02:36, Blogger Anette said…

    Barn säger alltid sanningen - och vadå, du är väl en snygg, blond supermodell så... :) Men impad att du numera har ett barn på plussidan, trodde jag aldrig *S*

    Tror att krånglet med inlägg kan vara att jag har nya versionen av Blogger. Den verkar inte alltid gilla när gamla Bloggers ska in och skriva...*irriterande*

     
  • At 18 december, 2006 18:49, Blogger jennypenny said…

    Haha, jag vet, det är många som är chockade över det!! :)
    Får prova att våldgästa din blog igen då!!

     

Skicka en kommentar

<< Home