Blondies blog

måndag, december 18, 2006

Nedräkning

Har spelat badminton ikväll, kickade ass!! Spelade 8 set och vann alla, hehe.
Igår va det X-box som gällde, sjukt va timmarna rinner iväg när man sitter o spelar.
Där kickade jag ass (nåja...) me Jenny, julmust o kebab. Haha.

Firmafesten i fredags va kanonkul!! Vilket jävla fylleslag!!! Ett par som blev rejäääält fulla om man säger så (nej, det va inte jag!) och ställde till med både det ena och det andra.
Lite tyst stämning på dom de första timmarna på jobbet imorse... :)
Sen släppte jag nästa bomb och lade ut alla kort jag tog på intranätet. Kommer att få igen för alla mina kort jag lägger ut en vacker dag, det känner jag på mig.

Jahapp, om några dagar är det julafton... Åker som vanligt till Västerås o firar hos föräldrarna. Blir några dagar där, sen ska jag jobba resten av veckan (års-slut... uääää).
Men jag håller ut, för idag är det bara 15 dagar kvar till Thailand. Så fick jag det sagt oxå!

2 Comments:

  • At 19 december, 2006 20:11, Anonymous Anonym said…

    Bläää inte ett dugg avis på dig för din Thailandsresa *lipar* Vad händer på nyår? Jag skulle på fest hos killen du vet, men han dumpa mig för hans granne.. :o/ Så jag känner inte för att se dom hela nyårsafton.. Måste hitta på nåt än att bara sitta hemma.. Vi hörs tjejen! *kram*

     
  • At 19 december, 2006 22:19, Blogger jennypenny said…

    Hej gumman, du kan säkert hänga med oss annars om det är så!! Inte får du sitta hemma!!!

     

Skicka en kommentar

<< Home