Blondies blog

måndag, januari 01, 2007

Nytt år - nytt liv

Så blev det 2007. Bara sådär! Hade fest hemma hos mig igår, 11 pers. Blev en rejäl helkväll, tror jag lyckades kasta ut dom vid 5-snåret eller nåt sånt ;)
Jag tog det dock väldigt lugnt med drickat, hade så sjukt ont i magen efter en matförgiftning så kunde ju knappt stå upp. Men det gick bra det med, dessutom slipper jag vara bakis idag vilket nog är bästa av allt!! :)
Blev en stressig dag igår, kom hem från V-ås vid kl 13 eller något. Då mådde jag så dåligt så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Var ju på bröllop dagen innan, och lyckades tyvärr bli matförgiftad... Fick inte en blund den natten (mer detaljer behövs kanske inte...), och så hem och ordna fest. Men fick tag i piller och lyckades sova ett par timmar, så det löste sig ju till slut!!
Bröllopet ja... Grattis Cajsa (förlåt...Karin menar jag ju...) och Peter. Nu är det kört för er!!! :)
Ett jättevackert bröllop, och jag lyckades naturligtvis börja gråta i kyrkan... Jaja, så fint var det faktiskt!! Efter det en rejält rolig bröllopsfest, hur lyckat som helst!! Well done you guys!!!

Kan inte fatta det, men imorgon åker jag till Thailand!!! Helt otroligt! Har haft så mycket att tänka på så har inte riktigt förstått det ännu... Ska jobba hela dagen imorgon innan vi sticker, så måste packa o greja idag.. Hm... Kanske vore läge att sätta sig och göra en lista eller nåt...
Men först blir det diska och städa... Hurra.

Ska begrunda mina nyårslöften oxå... Gav ju 3 st rejäla sådana igår, men till er som va med: Jag står för va jag sa! Man kan ju bara göra sitt bästa! :)

GOTT NYTT ÅR alla goa vänner.

4 Comments:

  • At 01 januari, 2007 15:07, Blogger Anette said…

    Gott nytt tjejen!! Hoppas du får en kanonhärlig resa - och att du slipper regnet som verkar ha långtidsparkerat över vissa delar av denna region :)

    Kram

     
  • At 01 januari, 2007 16:53, Blogger jennypenny said…

    Ja.. regn och terrordåd... Hur ska detta gå?? Äsch, det kommer nog att bli alldeles underbart som vanligt!! :)

    Vi hörs!
    Kram

     
  • At 01 januari, 2007 21:28, Anonymous Anonym said…

    Tja! Jag önskar att jag hade tagit det lite lugnare igår.. Har orkat ta mig från sängen till soffan.. Men mer än så är det inte idag. Hare jättebra i Thailand! *kram*

     
  • At 02 januari, 2007 17:07, Blogger jennypenny said…

    Ammi, jag tyckte du sa att det skulle bli ett ganska lugnt nyårsfirande...? ;)
    Hoppas ni hade skoj iallafall!!
    Vi hörs när jag kommer hem! Kram

     

Skicka en kommentar

<< Home