Blondies blog

onsdag, februari 07, 2007

Back in business

Tränade första gången på över en månad idag (pga resan och lunginflammation). Ahhhh, va skönt det var, hade riktigt längtat! 2 timmars badminton.. var det meningen. Tyvärr gick det inte riktigt som planerat.
Jag kände av lungorna, började hosta och det pep i lungorna. Fredde mosade ryggen och fick skitont. Johan va sjuk i helgen och blev lite lagom yr när spelet satte fart... Så vi slutade efter en timme. Lite misslyckat! Kille nr 4 var lite lätt besviken kan man ju milt uttrycka det, vi var verkligen veklingar. Fast det var sjukt roligt iallafall! Hann med 5 set, så det va ju bra ändå! Trots att jag och Johan loosade med 3-2. Fan.
Håller på att packa, flyger till Halmstad imorgon bitti för lite jobb ett par dagar. Ska bli rätt skönt, är så less på mitt jobb just nu.
För er som undrar så tackade jag nej till jobbet jag sprang på intervju hos ett par gånger. Insåg att jag var för social för att sitta ensam vissa dagar. Men skam den som ger sig, jag tror nog att drömjobbet väntar runt nåt hörn nånstans... Kanske ett hörn långt bort, men det finns där!