Blondies blog

torsdag, januari 25, 2007

Sjukling på hemmaplan

Jahapp, då var man hemma i vardagen igen då, efter 23 dagar i Thailand.
Hur kan 23 dagar gå så himla fort??? Ska inte återge hela resan här, dom som är nyfikna får väl kolla i resdagboken.
Kan bara säga att jag har haft det sjukt varmt och sjukt bra. Om ni undrar varför jag betonar ordet sjuk hela tiden så är det för att jag, självklart, blev sjuk igen! Hur fan lyckas jag? Jag menar, kollegorna på mitt jobb har börjat slå vad om vilka sjukdomar jag ska ha när jag kommer hem från resor!!
Denna gång är det lunginflammation. Ingen lek att vakna upp med den i Thailand.
Äter nu nåt thailändskt penicillin som ju faktiskt verkar fungera!
Kom hem kl 04 till Arlanda imorse, tog mig hem, och sen var jag på jobbet kl 12 (Jaja, jag jobbar alltid när jag är sjuk!).
Fy fan, ska nu ta igen en hel månads arbete tills på onsdag, det ska bli intressant... hehe.
Imorgon ska jag förresten på en jobbintervju! Det är nr 2, var där på intervju i mellandagarna oxå. Så håll tummarna för mig när jag sitter där och halvt hostar lungorna ur mig och ska lägga fram mitt bästa jag... haha.
Just ja... Flygresan hem... gör nog ett alldeles eget inlägg om den när jag orkar!