Blondies blog

tisdag, februari 13, 2007

Lagom bra tisdag sådär

Har inte ens hunnit med en tiondel av min to-do-list på jobbet idag (japp, såna görs varje kväll jag går hem, hur klarar man sig annars???).
Gick och tränade på lunchen. Skulle springa en halvmil och sen köra gym va tanken, testa om det funkade efter lunginflammationen. Gick sådär... sprang en kilometer, sen började det gnissla i lungorna igen. Fan! Måste nog ringa en läkare snart, hur länge ska sånt sitta i? Skam den som ger sig, råkade boka in oss på spinning imorgon... hm. Så det blev gym för nästan hela slanten (vilket jag hatar) så kommer nog ha en lagom skön träningsvärk imorgon.
Tillbaka till kontoret, åhååå, massören va där! 40 min oljemassage... ahhh (jaja, att han är en extremt hårig grek får man ta!).
Kom hem kl sex eller nåt, då fick jag nåt ryck. Slet ur hela sängen, började tokdammsuga den, slänga in alla lakan i tvätten, skurade köket för att sedan skura badrummet (jodå Marie, har t o m gått in på det du sa att jag va tvuuuungen att faktiskt göra nu!).
Och klockan är bara kvart över sju! Är helt slut nu.
Hittade precis ett roligt (???) jobb att söka, tydligen många resor till USA, England och Tyskland. Man kan ha det värre??! Ska skicka in en ansökan nu.
Fick lite extra fart på mig själv nu när min bästiskollega sa upp sig igår... snyft.
Håll en tumme eller två för mig!