Blondies blog

söndag, april 29, 2007

Konstigt...

Skön söndagskväll hemma hos Carro och kissarna. Vi kollade på The Departed som var en väldigt bra film, men jag känner mig rätt puckad, för jag fattade fan inte det allra sista i filmen! Dvs det Mark Wahlberg gjorde i sista scenen (ska väl inte skriva ut va det var ifall jag i sånt fall sabbar slutet för nån...). Som tur va så fattade inte Carro det heller (moahahahaa), så jag vill gäääärna ha en förklaring! Jag skyller på min hårfärg!
Nu ska jag lägga mig i sängen och ha måndagsångest, härligt.

2 Comments:

  • At 30 april, 2007 17:42, Anonymous Anonym said…

    Ja, du borde färga håret! :D

     
  • At 02 maj, 2007 20:08, Anonymous Anonym said…

    Den har jag inte sett.. *hmm* Får se om jag fattar det när jag ser den :o)

    By the way.. Om du vill kolla på mina foton från Thailand (om du inte redan sett dom) så finns dom på www.ammi.se/thailand.htm
    Fan va jag längtar tillbaka.. Blir sjuk snart om jag inte får åka tillbaka..
    *kramar*

     

Skicka en kommentar

<< Home