Blondies blog

tisdag, juli 08, 2008

Kaos

Oj, hinner inte skriva mycket just nu. Jobbet är kaos! Alla har sagt att det kommer bli hur lugnt som helst under sommarveckorna. Jo tjena! Dom hade missat att mina chefer har semester samtidigt och att jag som är kvar får täcka upp för alla plus försöka hinna med mitt vanliga jobb (som jag inte ens har hunnit börja med!). Kaos!
Ska iallafall bara jobba ungefär en vecka till, sen är det dags för lite välförtjänt semester.
Hade avslutning på badmintonen ikväll oxå, kommer bli tråkigt att inte spela på några veckor.
Får väl roa mig med Sats under tiden.... och cykla!!! För nu börjar ju tydligen buss-strejken IGEN på torsdag!! Vilken teaser att låta bussarna gå några dagar nu, och sen dra igång allt igen på torsdag!!
Ska trösta mig med att tillbringa imorgon kväll hos Lina och bli sommarsnygg :)

Och just ja.. angående festen i lördags... Det enda jag har att säga är att jag har mått bättre än jag gjorde i söndags.. ;)

6 Comments:

  • At 09 juli, 2008 11:23, Anonymous Anonym said…

    Skönt med semester snart, låter som att du kan behöva det. Några planer? =)

     
  • At 09 juli, 2008 20:29, Blogger jennypenny said…

    Yes, det ska bli kanonskönt! Inga jätteplaner, men vi sitter just nu och funderar på att dra iväg till Barcelona några dagar, då jag verkar vara en av de få som inte varit där... To be continued :o)

     
  • At 10 juli, 2008 06:43, Blogger Anette said…

    Bara morgondagen kvar sen är det semester. Både för dig och mig. Tjoohooo!!! Ska bara plåga mig igenom en lång flygresa, sen befinner vi oss på samma kontinent för ett tag....
    Asså den där buss-strejken, den går inte riktigt ihop med mina semesterplaner...jag måste ju lixom hatta fram och tillbaka som en galning för att hinna träffa alla och då måste bara bussarna funka *suck*

     
  • At 10 juli, 2008 09:57, Blogger jennypenny said…

    Semester? Det där sa du bara för att va elak!! Jag ska jobba en vecka till nämligen... ;) Ev går jag redan på onsdagen, får helt enkelt se hur vädret ser ut.
    Bussarna kan du nog tyvärr glömma som det ser ut nu, men det är bara innerstads- och södra förorts-bussarna som strejkar nu, om det kan vara till någon hjälp ;)

     
  • At 10 juli, 2008 10:30, Blogger Anette said…

    Oups, sorry!! Fast du skrev ju inlägget i tisdags och det står att du skulle jobba ungefär en vecka till...så då tänkte jag att du bara skulle jobba veckan ut. My blame...
    Jamen det var ju bra, Norrorts-bussarna går alltså. Då kommer jag iaf till en t-bana. Inne i stan blir det väl till att promenera men det gör mig inget. Nu ska vi bara se till att fixa till vädret hos er också. Jag vill ha högsommar, annars kan det vara! ;D

     
  • At 10 juli, 2008 13:04, Blogger jennypenny said…

    Du är förlåten, går ju ev redan på onsdagen :)
    Jag tror nog att dom bussarna går. Du kan kolla på sl.se där har dom en lista på vilka bussar som är indragna.
    Idag är det faktiskt högsommar, helt slut efter att ha suttit ute och lunchsolat! Frågan är väl bara hur länge det håller i sig... Men du tar väl med dig sol o värme när du kommer?? ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home