Blondies blog

måndag, juli 21, 2008

Vacaaation

Det är underbart att vara ledig, fast det där med sovmorgnarna går ju sådär... Vaknar alldeles för tidigt med ett ryck, tror att jag har försovit mig till jobbet, och när jag väl inser att jag är ledig så är jag klarvaken. Suck. Men det ger sig väl snart.
Hade tänkt att åka och bada idag, men vädret är ju tyvärr inte det bästa. Dock har dom ju lovat att värmen ska komma nu lite senare i veckan. Apropå väder så satt jag precis och kollade hur prognosen ser ut i Montenegro de närmaste 2 veckorna. Det är endast sol, 32-33 grader och tänker inte ens blåsa! Ahhh... passar mig perfekt!
Imorgon är det dags att åka och hälsa på vänner och familj i Västerås några dagar. Hörde att vädret ska bli kanon där de närmaste dagarna, så det blir fint att ligga och jäsa vid poolen i mina föräldrars trädgård och bli uppassad av mamsen ;)