Blondies blog

söndag, oktober 19, 2008

Hemma är alltid bäst

Ahhh, det är skönt att vara hemma igen.
Har spenderat helgen i Västerås. Har haft det alldeles för bra med mammas goda mat och allt annat som hör till (tack för fika-dejten oxå, Esset!!).
Men så kommer jag ändå på mig själv med att tänka att "guuud va jag är glad över att jag flyttade till Stockholm".
Trots att jag bott två tredjedelar av mitt liv i Västerås så är det ändå Stockholm som är hemma för mig, och så får det bli i fortsättningen oxå!



2 Comments:

  • At 23 oktober, 2008 12:21, Anonymous Anonym said…

    Vet precis vad du menar. Varje gång jag kommer hem till Örebro får jag lappsjuka inom ett par timmar. Det är en supertrevlig stad och många vänner bor kvar där men jag är lika glad varje gång jag återigen styr kosan mot vår vackra hufvudstad =)
    Kommer aldrig att flytta "hem" igen.

    Har jag sagt att min far med familj bor i V-ås?

     
  • At 23 oktober, 2008 20:37, Blogger jennypenny said…

    Skönt att höra att det inte är jag som är knäpp!
    Nej, det har du inte sagt. Var då?? :)

     

Skicka en kommentar

<< Home