Blondies blog

torsdag, februari 26, 2009

Bra gjort Västerås

Hemma i Stockholm igen. Hann med lite möte och annat i Göteborg, men fick ställa in kundbesöken idag. Fattar ingenting av vad jag har drabbats av, men har iallafall tid hos läkaren imorgon, så får vi se vad han säger.
Igår va vi sjukt nära att vinna 1,6 miljoner på Bomben!! Fatta, 1,6 miljoner. Bara för att en ynka liten jäkla match inte gick in, så blev det inte en spänn istället. Surt.
Idag tröstar jag mig iallafall med att Västerås IK, mina gamla favvisar, vann sin viktiga match igår och får kvala till elitserien! Weeehoooo! :) Kan dom vara väl värda efter att år 2000 gått i konkurs och fick börja om från lägsta divisionen. Well done!

Oj, värsta sportinlägget, jag blir rädd för mig själv! Bäst att jag surfar in på någon modeblogg eller nåt nu för att kompensera ;)