Blondies blog

tisdag, juli 14, 2009

Lugnt på sommaren?

Lugnt på sommaren.
Det trodde jag att det skulle vara på jobbet denna veckan när jag nästan är ensam på kontoret.... Jo tjena! Det är rent kaos och jag försöker agera problemlösare ensam åt 3 olika avdelningar... samtidigt!! Va kanske inte det enklaste uppdraget jag har fått direkt.
Jag trodde ju att alla kunder hade semester, och att jag skulle kunna sitta och pilla naveln typ... Icke troligt! Pju. Bara några dagar kvar, sen har jag semester. En (!!) vecka!! Detta blir en tung sommar känner jag, skulle bara behöva ta det lugnt och varva ner några veckor, men näe.

Fick dessutom ett samtal från min nuvarande hyresvärd idag, där dom helt sonika bestämde att jag måste arrangera en visning av min lägenhet för 40 pers! Helst denna vecka!
Då va jag inte trevlig... Lyckades iallafall skjuta upp det 2 veckor, men inte så kul ändå. Ska ensam visa 40 främmande människor min lya. Men men, så är tydligen reglerna (påpekade dom hårt) när man har sagt upp sin lägenhet. Jahapp! Får väl stå ut med det och inse att jag snart får flytta till drömlyan :)