Blondies blog

tisdag, mars 01, 2011

Semestersjukan. Igen

Tänk att jag alltid får konstiga sjukdomar när jag har varit på semester. Värst var väl när ögat lixom ploppade ur för ett par år sen, men det sitter fint på rätt plats igen ;)

Denna gång blev jag otroligt dyngförkyld och så satte det sig i bihålorna, och örat sprack lite när jag flög hem (fy satan va ont det gjorde!). Dock inte sådär jätteudda och konstigt.. förrän nu, 2 veckor efter insjuknandet. Börjar äntligen bli bättre (även om jag fortfarande snorar och slemmar lixom), och vad händer då?
Jo matlusten har försvunnit, jag blir svimfärdig flera gånger om dagen och, läskigast av allt, hjärtat lixom knyter sig. Krampar lixom. Kanske en gång i kvarten.
Detta kan inte vara bra.
Har lovat att ringa läkaren imorgon bitti. Japp, det ska jag helt klart göra.