Blondies blog

söndag, februari 18, 2007






Lördagen blev en sjukt rolig dag, eller dygn. Hade planerat att göra nada, för att sedan åka till Lisette och dricka lite vin och kolla melodifestival.
Dagen började med att jag fick leka shoppingrunda med Patric och hans bil. Mycket bra.
Åkte sen hem till Lisette, och Nicole kom dit oxå. Drack vin och kollade på Melodifestival. Sen åkte vi in till Lemon. Då dök helt plötsligt Marie och Johanna upp som en liten surprise! Wiiieee :)
Sen kom Nicoles kompis. Efter det dök Nicoles kille upp med lite vänner. Och så helt plötsligt sprang jag in i Fredde och Victor! Så vi blev hur många som helst, och jag drack alldeles för många drinkar och hade sjukt ont i huvudet när jag vaknade imorse. Jag va nästan säker på att det va nån jävel från krogen som hade smygit sig in och satt och hamrade sig utåt i min skalle... AJ!
Nu ska jag iväg på bakisbio, kan bli intressant. Är det en dålig film så somnar jag. Lätt!