Blondies blog

söndag, mars 11, 2007

Nejdå, det va inte alls mycket folk ute igår...



Vilken panik. Gick alla ut efter Melodifestivalen eller? Hade en kul kväll iallafall, först hos Linda med vin och melodifestival och sen ut vidare och möta upp lite annat löst folk... :)

Är inte så farligt bakis idag trots dom där starka drinkarna som någon lurade i mig. Gott var det ju iallafall! Bäst med kvällen var att The Ark vann och att jag hittade konsert sällskap till Within Temptaion i april, hurra!

2 Comments:

  • At 19 mars, 2007 08:19, Blogger Anette said…

    Va? Va!! VA?? Jag trodde helt ärligt att jag var den enda i min bekantskapskrets som gillade Within Temptation....vad förvånad jag blev nu... ;)

     
  • At 19 mars, 2007 19:57, Blogger jennypenny said…

    Anette, är det sant? Visste inte heller att du var ett fan! Nya skivan är grym, vilken röst!!

     

Skicka en kommentar

<< Home