Blondies blog

söndag, mars 04, 2007

Lite segt idag... satt här och förfestade lite och sen utgång och möta upp resten av packet ;)
Blev en sen kväll med alldeles för många drinkar, så idag är man sådär lagom på topp. Inte bakis, men man skulle ju lätt kunna sova en sådär 24 timmar i sträck.
I fredags ringde en rekryterare upp mig som hade hittat min CV på internet, så jag blev blixtinkallad till en intervju imorgon på lunchen. Lite spännande, men har egentligen noll koll på det hela. Lite jobbigt, man vill ju vara väl förberedd. Så nu i bakisdimman har jag suttit och putsat CV och tokletat efter gamla jobb-betyg. Har nog äntligen hittat allt jag behöver. Så skönt att man är ute i god tid och gör allting i bakisdimman... suck.
Annars har jag lite flyt på jobbfronten just nu (får man säga så? Nu går det väl åt helvete...).
Har blivit "uppgraderad" på jobbet och ska nu jobba som säljare med egna kunder och kundportföljer. Lite läskigt, men ska bli skönt att göra nåt annat.
Men jag slutar ju inte direkt söka jobb för det... Nä, det är dags för en rejäl förändring!
Hade siktat in mig på att vinna Drömvinsten på lotto igår oxå! Gick sådär, fick precis ett mail om att jag vunnit 22 kr. Hurra.

2 Comments:

  • At 05 mars, 2007 12:23, Anonymous Anonym said…

    Tjaaa, snygg bild! Lycka till på intervjun!

     
  • At 05 mars, 2007 16:50, Blogger Jenny said…

    Jessica: Vi var ju skitsnygga hela kvällen ju!! Nästan snyggare ju senare det blev... jävla sprit! ;)

    Joniels: Coolt då är det du som bjuder när jag kommer till Götet nästa gång!

     

Skicka en kommentar

<< Home