Blondies blog

fredag, februari 23, 2007

Sliten

Va hände igår?? Vi skulle ju bara ta ett glas vin på Eken va tanken. Ett glas blev till många, och flera bekanta kom och hälsade på oss i omgångar.
Sent blev det oxå... Vaknade imorse kl 07 av väckarklockan, trodde det va ett dåligt skämt... Att det va nån elak person som drev med mig och ställde klockan trots att det var lördag. Som ville jävlas med mig och min huvudvärk.
Det var INTE en rolig upplevelse att inse att det var fredag och dags att gå och jobba!
Missade självklart tunnelbanan och fick stå och frysa hur länge som helst. Hittade dock en sjukt rolig film i min mobil som spelades in igår kväll. Stod och skrattade för mig själv och kollade på den.
Jag säger bara Dr Alban!
Va riktigt bra att komma till jobbet ändå, företaget bjöd på frukost idag! Mosade i mig tre mackor tror jag, jag som brukar ha problem att få ner EN annars...
Sen fick jag ångest, hade ju lovat Fredde att vi skulle gå ut och dricka öl ikväll... 10 sek senare får jag ett mail från honom där han undrar om vi kan skjuta på det en dag. YES!! Hade inte klarat någon alkohol ikväll!!
Glädjen varade dock inte så länge, 1 min senare ringer Johan och SPELAR TRUMMOR för mig och min huvudvärk, och skrattar rått! Hur visste han att jag va bakis? Hämnden är ljuv...
Som ni märker så tycker jag väldigt synd om mig själv idag, så om fler vill tycka synd om mig så går det bra att ringa och säga det eller lämna ett jättesnällt meddelande här...
Själv ska jag gå och hämta en 3:e cola light och kanske jobba lite oxå...
Ha en bra helg då rå!