Blondies blog

onsdag, februari 21, 2007

Badminton-kallingar



Ahhh, nu börjar man hitta tillbaka till badminton-formen igen. Jag o Fredde piskade dom andra killarna idag med 3-2 i set, skööönt.
En sak där vi spelar är så sjuk. Det är en kille som tränar samma tid som oss varje vecka, banan bredvid. Han ser helt normal ut, snygga kläder, trevlig (man pratar ju lite med de andra) osv. Men så är det nåt med hans shorts han spelar i. Dom åker ner över så gott som hela rumpan när han spelar. Ja, jag menar så gott som hela rumpan!!! Dom fastnar typ under skinkorna (hur nu det är tekniskt möjligt). Under shortsen har han ett par så jävla fula kallingar. Samma varje vecka, vet inte om det är tur-kallingarna eller nåt. Och dessa kallingar... Dom är röda och oranga och ser ut som en enorm städrock med blommor på från 60-talet! Och så springer han runt bredvid och det enda jag ser i periferin precis hela tiden är rumpan och dessa sjukt fula kallingar. Jag fattar ingenting! Han drar aldrig upp byxorna och killen han spelar säger aldrig nåt om detta. Är det ett intern skämt (driver dom med oss andra) eller är han lite...efter...?!
Sjukt är det iallafall, och jag har missat alldeles för många bollar pga tappad koncentration.

Var bara tvungen att få ur mig detta. Nästa vecka går jag o drar upp byxorna på honom!
Eller tar ett blog-kort...

1 Comments:

  • At 22 februari, 2007 20:31, Anonymous Anonym said…

    Jag tror helt enkelt inte att han bryr sig, eller så märker han att du tappar koncentrationen, förmodligen skitkul tycker han.
    Ta med ett par hängslen till honom som en fin gest, han verkar ju behöva det.

     

Skicka en kommentar

<< Home