Blondies blog

söndag, mars 01, 2009

Helgens bästa

Sprang på mina pensionärsgrannar (vi bor vägg-i-vägg) och småpratade lite. Dom undrade om jag verkligen bodde kvar eftersom det aaaalltid var så tyst hos mig. Jag frågade lite försiktigt om dom verkligen inte hörde min tv högt på nätterna (då jag är nattmänniska) eller musiken jag är expert på att spela på kanske inte lägsta volym (detta inkluderar väl underförstått även en och annan fest...). Men nääää, dom hade aldrig hört någonting och tyckte att det var trist att det var så tyst och tråkigt i huset. YES. Fest hos mig?! ;)

2 Comments:

  • At 01 mars, 2009 18:13, Anonymous Anonym said…

    Härligt med halvdöva grannar. Själv önskar jag nästan att jag var lite lomhörd för mina grannar väsnas som fan.

     
  • At 05 mars, 2009 21:43, Blogger jennypenny said…

    Med tanke på att jag har haft en bordell i min trapp-uppgång så tycker jag att jag är värd detta ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home