Blondies blog

tisdag, mars 10, 2009

Måste ta tag i mina sömnproblem nu

Måste verkligen ta tag i mina sömnproblem nu, har insett att problemen förstör mitt liv.
Inatt somnade jag halv fem... HALV FEM! Och då hade jag ändå gått och lagt mig kl 23. Helt sanslöst. Klockan ringde halv sju imorse, hela två timmars sömn inatt alltså... Pju. Har såklart varit ett vrak på jobbet, tack och lov har jag haft så sjukt mycket att göra så att dagen har gått fort ändå.
Ikväll skulle det bli boxing, men det finns ju inte en chans att jag orkar. Var en pärs bara att ta mig hem från jobbet. Okej, måste verkligen ta tag i detta nu, det har pågått i flera år.
Nu sitter jag här och försöker att inte somna, så att jag kan sova ut ordentligt i natt sen.
Nån som har nå tips på nån bra människa i Sthlms-området jag kan vända mig till???
Har förvisso en remiss till nån kognitiv beteende-terapeut, men näe... känns inte helt okej.