Blondies blog

måndag, mars 02, 2009

Trött och less

Händer inge kul alls just nu. Jobbar o sliter som en gris, och är ju en expert på att ta med mig jobbet hem och fortsätta på kvällen oxå... Inte bra alls. Idag har jag iallafall varit och sjungit, och det gick sjukt bra för mig och de tjejer som sjunger i min stämma idag, vi blev förvånade själva över dom klockrena extremt höga tonerna! =)
Imorgon blir det återbesök hos läkaren för att få provsvaren. Går på penicillin för tillfället och är allmänt låg och trött av den, hur tråkigt som helst! Är dock jäkligt glad att jag tog mig till läkaren i tid, hade det gått längre hade det väl blivit mördarbakterier i såren eller nåt... uääää.
Sedan måste jag sitta och ringa säljsamtal hela dagen, följa upp en kampanj jag har. Vill inte!!! Själv hatar jag ju när säljare ringer till mig, och nu är man en sån där dryg jäkel själv! Wish me luck. Ja, inte alltför muntert nu med andra ord, men efter regn (eller som ikväll, snöstorm!) kommer väl solsken kanske.... Pigga upp mig, pleeeeease.

2 Comments:

  • At 03 mars, 2009 08:06, Blogger Ammi said…

    Låter som du oxå behöver lite brandmänutsikt :) Det var riktigt nice :)

    Hur gick det med säljsamtalen??

     
  • At 05 mars, 2009 21:25, Blogger jennypenny said…

    Haha, brandmän-utsikt är ingen lek ;)
    Det gick bra med säljsamtalen. Ringde ett par stycken själv och lurade sen en kollega som inte hade så mycket att göra och ringa ett gäng. Gillar att delegera ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home