Blondies blog

torsdag, mars 19, 2009

Res-sugen

Vilken otroligt lång och mörk vinter det har varit. Första vintern på länge som det inte har blivit någon solresa. Känns helt outhärdligt. Igår hittade jag en 2 veckors-resa till Thailand i helgen för 3600 kr!!! Om man åker redan imorgon kostade det 3100. Helt otroligt. Chefen gav mig ledigt rakt av men fick jag någon med mig? Nej. Ingen annan hade någon lika snäll chef tydligen... gaaahhh.
Idag kom dessutom ett nytt "billiga-resor-mail" som jag sitter och trånar över nu. Visserligen bara inom europa, men va sjutton. Skulle gärna lägga en vecka på att ligga på beachen med sol och värme. Hur billigt som helst!
En kompis är nu i Chile, en annan på Isla Margarita... Det är inte rättvist! =(
Tröstade mig själv ikväll med att gå på Whyreds stora rea, men hittade inget... Köpte istället en sjukt billig väska och tog en mysig fikakväll med L och L. Inte helt fel det heller faktiskt!

3 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home