Blondies blog

onsdag, mars 11, 2009

Dyr dag

Skulle shoppa lite nya kuddar att sova på i sängen på lunchrasten idag. Gick kanonbra, och jag blev några hundralappar fattigare. Så råkade jag gå förbi min drömsoffa på vägen tillbaka... 5 min senare var jag 10 000 kr till fattigare, men det kommer att bli grymt snyggt!! Både här och i nya lägenheten! :) Det är kul att spontanshoppa lite en tråkig onsdags-lunch!
Nu söker jag med ljus och lykta efter en snäll och stark person som vill hjälpa mig att köra hem den bara... Krav: bil med dragkrok (släp ingår i priset). Bara att ringa och anmäla sig ;)

Jag är som bekant helt besatt av indisk mat, och idag provade vi ett ställe som jag längtat efter att prova länge (det är ditt fel Zara!): Indian Garden i Hornstull. Och ja, det var faktiskt så bra som jag hade hoppats på!! Rekommenderar det verkligen! Billigt oxå för att vara "lyx-indier" (vilket var välkommet en dag som denna). Missa inte om du gillar indiskt!